Dash Dieet

Het DASH Dieet verlaagt de bloeddruk binnen 14 dagen, het is een gebalanceerd en gezonde vorm van diëten waarbij je vooral fruit, groenten, granen, mager vlees en noten eet. De belangrijkste speerpunten van het dieet bestaat uit: kleine porties eten, gevarieerd eten en weinig zout eten. Lees direct meer over het Nederlandstalige eBook.

Waar is het Dash Dieet goed voor?

FruitHet DASH Dieet is er hoofdzakelijk op gericht de bloeddruk te verlagen. Bij het volgen van een plan van 28 dagen DASH is het bewezen dat de bloeddruk naderhand lager zal zijn. Naast het verlagen van bloeddruk kan het DASH Dieet ook helpen met het reageren op medicijnen, helpt het met het verlagen van cholesterol, afvallen en weerstand tegen insuline verlagen.

 Bewezen bloeddrukverlagend dieet
 Gezonde levensstijl met minder zout
 Het beste dieet in 2015 volgens Amerikaanse US News

Waar staat DASH Dieet voor?

Het DASH Dieet is overgevlogen uit de Verenigde Staten waar het al jarenlang mateloos populair is. Dash is een afkorting voor Dietary Approaches to Stop Hypertension. Het is dus een aanpak om bloeddruk te verlagen door middel van een gebalanceerd dieet.

Waarom is het DASH Dieet zo populair?

Waarschijnlijk omdat het door het volgens recent onderzoek het Beste Dieet is! In 2015 beoordeelde een expert panel van US News voor het 5e jaar op rij het DASH Dieet als beste Dieet.

De combinatie van een toegankelijk dieet met natuurlijk de grote steun in de Verenigde Staten die het dieet gekregen heeft van instanties als: The National Heart, Lung, and Blood Institute, The American Heart Association (AHA) en ook de The 2010 Dietary Guidelines for Americans hebben er waarschijnlijk voor gezorgd dat het DASH Dieet momenteel het populairste dieet in Amerika is. De verwachting is dat Europa en ook Nederland het in 2014/2015 gaan ontdekken.

Interesse in het DASH Dieet eBook?
Bestellen
Nu voor maar €37,-